mandag 15. desember 2008

Dette står mellom meg og juleferie:
♥ To dager med intens lesing
♥ Eksamen i pedagogisk teori
♥ Julegavekjøping (hva ønsker DU deg?)
♥ Julevasken
♥ Julemiddag på Fjellhaug
♥ Julemiddag med Tone og Madeleine
♥ Frokostdate med Madde
♥ Noe anna?
(♥ må forresten finne kabelen til kameraet, sånn at jeg får lasta opp bildene mine)


UTFORDRING FRA KARI

Fire jobber jeg har hatt:
1. Trener på Mosserød Turn
2. Dolly Dimples
3. Narvessen på Torp
4. ICAbakeriet

Fire filmar jeg kan “sjå om att og om att” (haha beste), helst med litt tid mellom. Eller faste pauser, om du vil, i tilfeldig rekkefølge:
1. Notting Hill
2. Kommer egentlig
3. ikke på
4. noen andre..

Fire steder jeg har bodd:
1. Sandefjord
2. Oslo: Rønningen
3. Oslo: Frogner
4. Oslo: St. hanshaugen

Fire tv-program jeg liker:
1. That 70`s show!!

2.
3.
4.

Fire steder jeg har vært på ferie:
1. LA
2. Tyskland
3. Værøy!
4. Danmark

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
1. Blogger!
2. Ansiktsboka
3. hm
4. hm

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. Et varmt sted
2. Torsdag etter tre
3. Sandefjord
4. Island

Fire andre bloggere jeg utfordrer (om de ikke alt er utfordret):
1. DEG :)
2. DEG :)
3. DEG :)
4. DEG :)

Ingen kommentarer: