søndag 27. september 2009

GLEDE!

Det finnes mye man kan glede seg over, akkurat nå gleder jeg meg over friskhet, iallefall sånn rundt 89 % friskhet! Det er ikke dårlig bare det skal jeg si dere!
For noen dager siden gledet jeg meg over sykebesøk, kinder-egg og loveharts av og fra en søt Berit :) Tror lovehartsa gjorde meg frisk, utenom de gule, som faktisk smaker skikkelig vondt!
Når folk får høre at jeg jobber i et bakeri kommer alltid spørsmålet: "Da er du god på å bake da!" Sorry folkens, jeg er ikke det! I et bakeoff-bakeri, der må du være god på steking! Men vi lager vår egen vaffelrøre da! bla bla bla.. Jeg trodde jeg var god på å lage vaffelrøre. Jeg er ikke det. Det vil si, selv om du lager god røre etter oppskrift, vil ikke det si at du kan blande no greier sammen å få samme resultat. Hvem ville ant det..
Vel, nå er det film, Miss Undercover 2. Husker "one in a million" (avsluttningsangen? fra nr 1) Blei dritskuffa når han som sang den ikke var dødskjekk. Uansett, FILM. Hurra!

Ingen kommentarer: