onsdag 28. oktober 2009

Hikk, strikk & nye gleder

Jeppsi peppsi, jeg hikker. Til å med når jeg holder på å drikke eplejuice!
Kanskje jeg hikker fordi jeg strikker? (hikker rimer på strikker.. haha)
Jeanette strikker ullsokker, åjadda! Begynte på en sokk for et år siden, fikk ikke helt til hælen, så etter x antall misslykkede forsøk måtte mamma lære meg det. Og nå holder jeg på med den andre sokken. Om du leser dette mamma, så har jeg fått skikkelig dreisen på hæler! Det ender rett å slett opp som en fungerende ullsokk. Konklusjon: strikkeferdighetene mine er arvet av mamma!

Som dere sikkert vet forlater Madelein meg til fordel for verden snart. Var en stund litt engstelig for at jeg kom til å ende opp på gata, MEN jeg har fått meg leilighet :D Hurra og glede! Samme adresse, samme oppgang, bare opp tre etasjer. Og den er praktfull! Jeg gleder meg til besøk av DEG for å si det sånn, og det burde du også gjøre ;)

Siden jeg nesten ikke sover for tia, tenkte jeg at jeg skulle prøve ut en ny teknikk! Så i dag/natt skal jeg døgne, og krysse fingre og tær for at jeg sover som et barn neste natt. I morgen, som egentlig blir i dag, skal jeg på uff og leite etter noe jeg kan sy om til halloween-kostyme. Hurra! Syferdighetene har jeg også arvet av mamma. Hu er muligens bedre enn meg til å strikke, men syinga, DER er jeg best ;) Sorry for den mamma, men fakta er fakta, hva kan jeg si? Du har oppdratt meg godt!
Nå skal jeg lage kaffe. Har forresten slutta å hikke..


<3

5 kommentarer:

Ruben i Oslo sa...

Når flytter Madde ut?? Litt kjekt å vite, for da kan jeg endelig komme på besøk! :) Madde er jo alltid så slem mot meg vettu :(

jeanette sa...

hehe :p Hu(vi) flytter ut i slutten av november. Jeg flytter opp i midten avdesember :) Så kom, kom!

Ruben i Oslo sa...

jepp, jeg skal komme, men du må invitere meg først :p hehe

Silje Pedersen sa...

Weee!!! Du kan tru jeg var happy happiest når jeg så at du hadde et bilde av meg på bloggen din!! =D Eller, av mine føtter vel og merke. Beautiful shot!

jeanette sa...

hehe! Ja, er ikke dårlig bare det skal jeg si deg ;) Viktig å ta de riktige føttene!