lørdag 9. januar 2010

2010 - nytt år, nye muligheter?

Slutten på 2009:
- Madeleine og jeg flytta "fra hverandre" etter nesten fire år (!) Trist? Ja.
- Fikk ny leilighet, tre etasjer opp fra der vi bodde! Heia Narve.
- Begynte å søke jobb i barnehage
- Skulle flytte inn i midten av desember..
- ..fikk ikke flytta inn før nyttårsaften..
- ..overtok ikke leiligheten før etter syv, så gikk glipp av nyttårsmiddagen. Trist? Ja.
- Fikk svar fra en av stillingene jeg hadde søkt på, stillingen var besatt og det var over 70 søkere.. SHIT!!

Begynnelsen av 2010:
- Fikk besøk av M, P og søster som hjalp meg opp med alle tinga!
- Har laget en bokhylle (av trygve hylleplater fra ikea, hurra), laget kjøkkenbord (av vårt kjære grønne kjøkkenbord. Madeleine: bordet er nå halvt og vakkert) og saget og spikret min gamle bokhylle, sånn at den passer under vinduet.
- Gått amokk med hvitmaling, malt kjøkkenbordet, bokhylla og en kommode.
- Sendt åpen søknad til over 50 barnehager i Oslo..
- ..fått mange tilbakemeldinger..
- ..og jeg har fått jobb :D Munkelia barnehage, der skal jeg være fra 25. januar! Glede!

Så langt elsker jeg både min kjære leilighet og 2010!
Sånn bortsett fra at jeg får is i luggen når jeg går ut, uten at håret er vått, da er det kaldt..

1 kommentar:

Kari sa...

Gralla med jobb Channy! Så bra =D.. Me må få se den nye leiligheten din en dag.. Ser eg deg på Muf snart?? Klem! =)