søndag 24. januar 2010

God morgen, sa Jeanette

Hva er klokka nå undrer du? Jo, den er fem på halv åtte. Men hvilken dag er det da? I dag, kjære deg, er det søndag. Og om du lurer på hvorfor jeg er våken (eventuelt oppe) så tidlig - så skal jeg fortelle deg det med den største glede! Jeg nyser og NYSER!! Jeg holder på å bli spik spenna gal. Ligger jeg nede - ææææætjso. Sitter jeg oppe nyser jeg ikke så ofte, men er tett som en potte (min egen lille vri av potte tett) Skulle ha vært hos legen på fredag å bli fiksa (forhåpentligvis), men kontormannen ringte (å vekte meg) en gang før halv ni og avlyste timen min. Takk skarru ha!! Blir ikke sinna heller vet du, bare veldig veldig skuffa..
Lever jeg et hardt liv? Jeg gjør ikke det vettu.
Nå skal jeg gå å ta meg en Rinexin og se på "That 70s show"

Ha en tipp topp søndag, å husk.. ikke snik på trikken!